9:00, דיון פתיחה בתכנון אתר מצמן. "על מה אתה חושב כשאתה שומע את השם מצמן את מרוץ?" שאל אותי זיו, המנכ"ל של הרשת. "מה האסוציאציה שלך?"
"אופניים איכותיים ויוקרתיים" השבתי.
"זהו, שלא רק. יש לנו אופניים לכל צורך, בכל מידה, לכל גיל ולכל כיס".
עכשיו נשאר לנו לשבור את הראש איך מעבירים מסר של מגוון מאוד רחב של אופניים, אביזרים, ביגוד, אופניים חשמליים וקורקינטים חשמליים שהתחילו אז להיכנס חזק לשימוש.
"מעבר לכך האתר מיועד גם ללקוחות ה-b2b שלנו, צריך לתת מענה לכל הסניפים והזכיינים ברשת, וכמובן בחרנו בכם בגלל הממשקים למערכת חשבשבת ומערכת המבצעים שהתלהבנו ממנה מאוד"
האתר עלה בסוף שנת 2018 ומאז הוא עושה עבודה טובה מאוד.
כמו כל עסק, האתר כל הזמן מקבל שדרוגים, הן במסגרת עדכוני הגרסאות של מערכת BSmart שמבוצעות בכל רבעון והן בפיתוחים ייעודיים לאתר מתוך הצרכים המתחדשים והמציאות המשתנה.