9457
  • מסחר אלקטרוני
  • חנות עם SAP Business One
  • חנות באינטרנט עם פריוריטי
  • בניית חנות וירטואלית
  • קידום אתרים
    • דוגמאות לקידום
    • קידום אתרים
  • לקוחות
  1. דף בית
  2. לקוחות
  3. בניית אתר מסחר אלקטרוני אפריל

בניית אתר מסחר אלקטרוני אפריל

כמה מילים על רשת אפריל: הרשת הוקמה בשנת 1994, מונה 42 סניפים ואתר אונליין ,מנהלת מועדון לקוחות April Rouge .

אתר האינטרנט של רשת אפריל הינו אתר מסחר אלקטרוני, שבימי הקורונה משמש כאחד הסניפים העיקריים (כמו בכל העסקים המקבלים קהל) ומוכיח  יציבות ואמינות עם כמות של אלפי מוצרים , ופיקים של עשרות אלפי גולשים, בד"כ בסמוך לקמפיינים במדיות השונות.

האתר מחליף את פניו ועיצובו  מעת לעת בהתאם לצרכים השיווקיים ולפעילויות שונות של הרשת.

רכיב המכר באתר הכולל את מודול  המבצעים והקופונים מאוד משמעותי בפעילות ומספק מענה למגוון רחב של מבצעים כגון מבצעי קנה- קבל, מבצעי קנה בסכום-שלם סכום, מכירה מוצלבת (Cross Selling), הגדלת סלי מכירות טיפול בעגלות נטושות ועוד.

כמעט שכחנו - האתר עובד באינטגרציה למערכת ה ERP הארגונית ומנהל תהליכים אוטומטיים חכמים .

דף הבית
דף הבית הוא חלון הראווה של החנות המקוונת, וככזה הוא מציג את האופי העיצובי של המותג. כיום, החברה והאתר מציגים עיצוב צעיר ושובב, כאשר מעת לעת מנהלי האתר משנים את הצבעוניות שלו. כמעט מיותר לציין שכל התכנים, החל מהתפריטים, הבאנרים, המוצרים, המבצעים התמונות , הכל בשליטה מלאה של מנהלי האתר.
דף הבית במובייל
גרסת המובייל של דף הבית אינה עוד נסיון לדחוס את כל המידע לתוך מסך קטן, העיצוב של גרסת המובייל מתוכנן ומוקפד עד הפרט האחרון, נשען על מבחני ישימות A/B Testing , לוקח בחשבון את דרישות ה- SEO העדכניות ביותר ומביא את היכולות לקצה
רשימת מוצרים
האתגר בתכנון רשימות המוצרים באתר זה היה כמות המוצרים הגדולה בכל דף. למשל בדף "בשמים לנשים" יש מאות רבות של מוצרים, כיצד ניתן לחשוף אותם? כיצד הגולשים ימצאו אותם? אלו מוצרים יוצגו בהתחלה ואילו בהמשך? לשם כך נבנו מספר כלים, חלקם גלויים וחלקם סמויים. הכלי הראשון הוא מערכת הסינון, הגולשים יכולים לסנן את רשימת המוצרים על פי מגוון פרמטרים שאותם קובע מנהל האתר וכך לצמצם את הרשימה המוצגת. מנגנון אוטומטי שעובד מאחורי הקלעים קובע את סדר הצגת המוצרים, נגלה רק שחלק מהפרמטרים שלו הם מצב המלאי....ולבסוף, כולנו יודעים שחיפוש מוצר מתחיל בדרך כלל בגוגל, לכן כלי ה SEO המובנים יביאו את הגולש לדף המוצר המבוקש ישירות מגוגל כך שהגולש לא צריך לחפש את המוצר בתוך האתר.
דף מוצר במובייל
בניית דף המוצר במובייל הינו בגדר אמנות אשר צריכה לשלב בין החלק הויזואלי המייצר זיהוי וגירוי לקניה לבין החלקים הפונקציונליים המספקים מידע כגון גוון, מידה, מחיר וכפתורי הפעלה. ניצול גודל מסך באופן מיטבי המביא בחשבון גם העברת מסרים והודעות (פס אפרפר מתחת ללוגו), כפתורי שליטה מרכזיים צפים הנשארים קבועים ומספקים לגולש נוחות בתפעול האתר.
דף מוצר
דף המוצר בגרסת הדסקטופ תוכנן באופן עצמאי ונפרד מגרסת המובייל כך שינצל את גודל המסך בצורה מירבית. כפתור הפעולה מודגש בצבע עז ומוצב במרכז הדף כך שהגולש לא צריך לחפש אותו.
רשימת מבצעים
כדי להבין את דף רשימת המבצעים צריך להתחיל מאופן הקמת המבצע, מנהלת האתר מגדירה חוקיות מבצע ובוחרת את מגוון המוצרים המשתתפים במבצע (נניח 1+ 1 על בשמי אסתי לאודר). באופן אוטומטי כל המוצרים המשתתפים במבצע מקבלים את ההגדרות לרבות חיווי מתאים ש"מודבק" אוטומטית לכל מוצר ומוצר. דף רשימת המבצעים, כשמו כן הוא, מציג את כל המבצעים הפעילים באתר, לחיצה על קובית מבצע מציגה את רשימת המוצרים המשתתפים במבצע ומאפשרת לגולש להמשיך לתהליך רכישה. תהליכים אוטומטיים מקלים על מנהלי האתר ומאפשרים לנהל עשרות מבצעים על עשרות אלפי מוצרים, החלק התצוגתי של האתר מאפשר לגולשים להתנהל בקלות בחנות עם כמות כה גדולה של מוצרים
לפרויקט הקודם לפרויקט הבא
  • מאמרים
  • בניית אתרים
  • חנות באינטרנט
  • חנויות אינטרנטיות BSmart
  • קידום אתרים
  • אתר מקושר לפריוריטי
  • מסחר אלקטרוני
  • צור קשר
 054-5290900
  • מיקרוליין מערכות מחשבים ותוכנה בע"מ
  • תמיכה מלאה בדפדפן כרום*
  • מותאם לעיוורי צבעים
  • מותאם לכבדי ראייה
  • תצוגה רגילה
  • תפריט קיצורי מקלדתAlt + 0
  • הפסק תנועתיות באתר
  • הסרת הדגשת קישורים וכפתורים
  • להגדלת פונטים לחץ על מקשים
  • Ctrl + להגדלה
  • Ctrl - להקטנה
  • Ctrl 0 לאיפוס
  • הפעל הפסק ניווט מקלדת
  • אפס לברירת מחדל
  • הצהרת נגישות
קיצורי מקלדת
  • כיבוי\הדלקה תפריט זהAlt + 0
  • דלג לתפריט הראשי Alt + 1
  • דלג לאזור תוכן מרכזי Alt + 2
  • חיפוש Alt + 4
  • צור קשר Alt + 7
  • דלג לדף הבית Alt + h
  • דלג לתפריט הנגישות Alt + m

*בדפדפן פיירפוקס יש להשתמש ב Alt + Shift והמספר

למעבר בין אלמנטים בדף לחץ על מקש ה - Tab, על מנת לחזור אחורה בין אלמנטים לחץ על מקשים - Shift + Tab

  • דלג לתפריט הראשי
  • דלג לאיזור המרכזי
  • דלג לתפריט הנגישות
  • בואו נפגש לקפה
     חנות למסחר באינטרנט
     אתר תדמיתי לעסק
    היי, מעוניינים באתר כזה?

    ניתן ליצור עימנו קשר בערוצים הבאים:

    054-5290900 | אנו זמינים גם ב-

    או בטופס צור קשר