רוצים חנות באינטרנט שתהיה מחוברת לסאפ ביזנס וואן? עם פלטפורמת BSmart תוכלו לבנות את החנות האינטרנטית המתקדמת ביותר, עם יכולות מסחר רבות, ניהול קטלוג אוטומטי, התאמה ללקוחות B2B ו-B2C, הקמת מבצעים בקלות ועוד.
תוכנת ה-ERP סאפ (או בשמה המלא - SAP Business One) משמשת לניהול פיננסי ואוטומציה של תהליכי הנה"ח, ניהול לקוחות (CRM), קשרי לקוחות, ניהול הזדמנויות עסקיות, דו"חות, התראות ועוד. מטרת התוכנה היא לספק למנהלי הארגון תמונה מלאה ועדכנית על העסק בעבודתם היומיומית.
מתוך ההבנה שחנות אינטרנטית יכולה להוות סניף מרכזי בעסק, שלעיתים מוכר אף יותר מכל הסניפים האחרים גם יחד, חיבורי עומק בין הסאפ לבין החנות האינטרנטית נדרשים גם לניהול אפקטיבי של החנות האינטרנטית וגם להכללתה בתמונה המלאה שיקבלו מנהלי הארגון.
פלטפורמת BSmart היא שותף פיתוח של מע' SAP. כשותף פיתוח, פיתחנו כלים נוספים שלא קיימים בתוכנת SAP וחיברנו אותם לחנות האינטרנטית של BSmart. פיתוחים אלו מספקים ללקוחותינו תאימות חזקה בעת שדרוג גרסאות SAP Business One והצגת מידע מדויק ומהימן אונליין לגולשי האתר, בהתאם למידע הקיים ב-SAP. כך, החנות האינטרנטית מנוהלת באמצעות פלטפורמת BSmart, כאשר הנתונים הרלוונטים נלקחים מבסיס הנתונים של החברה הנמצאים בתוכנת סאפ ביזנס וואן.
היתרונות בחיבור החנות האינטרנטית של BSmart עם מערכת SAP
- ניהול מרכזי של קטלוג הפריטים, מלאי, מחירונים, לקוחות והזמנות
- ניהול מאפיינים (תכונות) מתוך SAP Business One
- הצגת מידע אישי ללקוח עסקי או מזדמן, בהתאם למידע הקיים ב-SAP, כמו היסטוריית הזמנות, חשבוניות, יתרות בכרטיס לקוח ועוד.
- התאמת מחירים, הנחות ותנאים ללקוחות עסקיים (B2B) כפי שמוגדרים ב-SAP, ללא התערבות מנהל אתר
- הצגת יתרות מלאי עדכני לכל מוצר באתר
- רישום הזמנות שבוצעו באתר במע' SAP באופן מיידי
- עדכון מחיר בחות האינטרנטית עפ"י המחיר הקבוע ב-SAP
- הקמת לקוח חדש ועדכני פרטי לקוח (B2C) שיעשו דרך החנות האינטרנטית יעודכנו מיידית ב-SAP
- אישורים אוטומטיים נשלחים ללקוח בסיום העסקה
- לרשימת היכולות המלאה של החנות האינטרנטית של BSmart לחצו כאן
קטלוג מוצרים מקיף ומעודכן
קטלוג המוצרים המוצג באתר ניזון מבסיס הנתונים של תוכנת SAP. הקטלוג כולל מידע מפורט אודות כל מוצר- מק"ט, תיאור מקוצר של המוצר, תיאור מפורט על המוצר, שם יצרן, מחיר, מחיר מבצע, מוצרים קשורים ו/או משלימים, מאפיינים (תכונות) ועוד. קטלוג המוצרים נחלק בדרך כלל לקטגוריות, כאשר כל קטגוריה יכולה להתפצל לתת קטגוריות עד לרשימת המוצרים המובילה למוצר הבודד.
- הצגת כל המוצרים המסומנים להצגה ב-SBO בחנות האינטרנטית
- בניית עץ קטגוריות היררכי עם מספר קטגוריות בלתי מוגבל להצגת המוצרים בחנות האינטרנטית
- אפשרות למיפוי מוצר בעץ קטגוריות באופן שונה מקטלוגו בקבוצות השיוך ב-SBO
- הצגת מוצר בריבוי קטגוריות באתר, ללא צורך בבנייה חוזרת שלו
- מנגנון השוואת מוצרים בחנות האינטרנטית לשיפור חווית המשתמש של גולשי האתר, המשווה עפ"י תכונות המוצר ב-SAP
- אפשרות להסתרת מוצג שאזל מהמלאי - לפי בחירת מנהל האתר
- הצגת משפחות מוצרים שונות במגוון עיצובים
- חיפוש מוצרים על פי מספר פרמטרים- מק"ט, שם מוצר, יצרן ופרמטרים נוספים
- ריכוז והצגה אוטומטית של מוצרים חדשים שעלו לאתר בקטגוריית "פריטים חדשים"
- הרחבת המידע על כל מוצר המוצג באתר ע"י הוספת מידע משלים
מנגנוני UpSelling ו-CrossSelling בחנות האינטרנטית
לרוב, כאשר גולש מתעניין במוצר מסוים, הוא עשוי לגלות עניין גם במוצרים הנלווים לו (כמו בטריה עבור מצלמה) או במוצרים הדומים לו (כמו הדגם החדש של המצלמה אותה הוא בוחן). מנגנוני ה-UpSelling וה-CrossSelling, בתוספת ההתאמה הייחודית לאתר, מספקים פתרון מעולה בנושא.
עם חיבור החנות האינטרנטית של BSmart אל מע' SAP, תוכלו לקשר מוצרים נלווים או דומים לכל מוצר באתר בקלות ובמהירות. תוכלו לקבוע את המידע שיוצג אודות מוצרים אלו (שם המוצר, תמונה, מק"ט, מחיר, קישור לדף מוצר וכד') וגם את הנראות של הרשימה. בנוסף, מנהל האתר יוכל לבחור האם להקפיץ מוצרים רלוונטיים בעמוד עגלת הקניות, אשר יוצג לגולש רגע לפני העברתו למסך התשלום.
השוואת מוצרים בחנות האינטרנטית
כשמוצרים שונים חולקים מאפיינים דומים, תוכלו לאפשר לגולשי האתר להשוות בינהם בקלות ובמהירות ובכך למצוא את המוצר בעל פוטנציאל ההתאמה הגבוה ביותר עבורם. ההשוואה מתבססת על מאפייני המוצר שמגיעים מה-SAP, לפי משפחת המוצרים. למשל, בחנות אינטרנטית המוכרת מצלמות דיגיטליות, סביר שהגולשים יתלבטו בין שני דגמים דומים או יותר. סימון מספר מוצרים והשוואה בינהן, בתוך טבלה, המציגה באופן פשוט וקריא כיצד עונה כל מוצר על קריטריונים שונים, הוא תהליך שיחזק משמעותית את חווית המשתמש ומגדיל אחוזי מכירה בעשרות אחוזים.
מערכת להקמה וניהול של מבצעים וקופונים באינטרנט
מחולל המבצעים הידידותי של BSmart מאפשר לייצר מבצעים בחנות האינטרנטית ולתזמן את העלאתם והורדתם, כל זאת באינטגרציה מלאה למערכת SAP Business One.
חנות אינטרנטית שתומכת בעבודה בין עסקים לעסקים (B2B) ובין עסקים ללקוחות קצה (B2C)
החנות האינטרנטית עם ממשק לסאפ מאפשרת לבצע פרסונליזציה של מחירים לכל אחת מהאוכלוסיות על פי ההגדרות בסאפ. כך תוכלו להגדיל את הרלוונטיות שלכם הן מול לקוחות עסקיים (סיטונאות) והן מול לקוחות פרטיים (קמעונאות).
לאחר שהגולש יזדהה באתר, המידע המוצג לו יהיה מדוייק ורלוונטי אליו על פי הגדרות לבחירתכם. תוכלו להתאים לו מחירים שונים, המבצעים, אפשרות להצעת מחיר, תצוגת הזמנות הקודמות ואפילו מסכים שונים לגמרי, אם תרצו, יוכלו להיות מוצגים ללקוחות מסוימים.
פתרונות אבטחה מתקדמים
בחנות האינטרנטית המחוברת אל SAP ניתן דגש מיוחד על אבטחת המידע בתהליכי המסחר האלקטרוני. בכל חנות סאפ ביזנס וואן נעשה שימוש בפרוטוקולים ובשיטות שנועדו לאפשר מסחר אלקטרוני מאובטח בין הצרכן וחנות האינטרנט, כמו שימוש בפרוטוקול https, המצפין את התקשורת בין הדפדפן לבין האתר.
לקריאה נוספת על אבטחת המידע בחנות האינטרנטית לחצו כאן
פתרונות סליקה מתקדמים
החנות האינטרנטית מאפשרת סליקה מקוונת מול חברות הסליקה המובילות, דוגמת טרנזילה, Veripay, פלאקארד, PAYPAL ועוד. כמו כן קיימת סליקה מקוונת של כרטיסי אשראי. ממשקי הסליקה שאנו מציעים הם רק מול חברות הפועלות עפ"י תקן אשראית PCI DSS2 ומאושרות ע"י חברות האשראי וחברת שב"א (שרותי בנקאות אוטומטיים). בנוסף, קיימת אפשרות לסליקה J5 או J4.
מנגנון לתמחור משלוחים ב-SAP Business One
תמחור המשלוחים מחושב בזמן אמת באתר על סמך המוצרים בעגלת הקניות של הגולש. במערכת קיימות מספר שיטות חישוב:
- חישוב ע"ב סכום המוצרים בעגלת הקניות - בשיטה זו ניתן להגדיר מחיר משלוח על פי מדרגות סכום הקניה בהצלבה עם סוג המשלוח (רגיל/שליח/איסוף עצמי וכד'). יישום לדוגמה: הורדת מחיר המשלוח כאשר סכום הקניות עולה, ככלי לשפר את ערך ההזמנה הממוצע באתר.
- חישוב ע"ב מחיר המשלוח של כל מוצר בעגלת הקניות, תוך ביצוע אופטימיזציה להוזלת מחיר המשלוח - בשיטה זו ניתן להגדיר כל מוצר כמוצר הדורש אריזה ומשלוח נפרדים (יקרא חבילה) או כמוצר שניתן לצרף לחבילה קיימת (יקרא חבילה מצורפת). מערכת התמחור תחשב כמה חבילות נדרשות עפ"י כמות המוצרים שבעגלה על סמך סיווגם כחבילות או כחבילות מצורפות. בהתאם לכמות החבילות הנדרשות יחושב אוטו' גם מחיר המשלוח. שיטה זו משאירה את המחיר תחרותי מבלי לפגוע ברווחיות העסקה.
- חישוב משלוחים לפי פריט, יעד, מספר חבילות ועוד.
מנגנון SEO בחנות האינטרנטית
מנגנון מובנה לקידום עצמי של האתר במנועי החיפוש וברשתות החברתיות המובילות, תמיכה מובנית לגוגל שופינג, חנות בפייסבוק ועוד. לקריאה נוספת בנושא מנגנון הקידום האורגני של פלטפורמת BSmart לחצו כאן
אם אתם מחפשים חנות אינטרנטית עם חיבוריות אל SAP, אנחנו מתחייבים לספק את הפתרון המקיף ביותר.
למידע נוסף, מוזמנים להשאיר פרטיכם ונחזור אליכם בהקדם.