מוסכם על כולם שמבצעים מהווים תמריץ ומדגישים ללקוחות את האטרקטיביות של ביצוע עסקה מסוימת מול העסק.
במסגרת המבצע העסק מעניק ללקוחות הטבה כספית מוגבלת בזמן, שתעודד לקוחות חדשים וחוזרים לבצע רכישה וכמו שכולנו יודעים- זה עובד פשוט נהדר. אם כן, המבצע מאפשר לעסק גם להפתיע את המתחרים וגם להתחרות על הגולשים בעזרת הבלטת הייחודיות שלו.
קהלי יעד למבצעים
השאלה הראשונה שעלינו לשאול את עצמנו היא "למי המבצע נועד?".
המטרה העליונה של המבצע היא להדגיש את הכדאיות לביצוע העסקה בעיני הלקוח, אך עלינו לוודא שהיא מתאימה ללקוחות אליהם אנו מכוונים. מול לקוחות חדשים נרצה לבנות אמון ולעודד אותם להשלים רכישה באתר, מול לקוחות חוזרים נרצה להמשיך ולשמר את הנאמנות שלהם אלינו, מול לקוחות סיטונאים נרצה להדגיש את המחיר האטרקטיבי וכך הלאה עבור כל קבוצת לקוחות. עלינו להתאים את שפת המבצע, את ההטבה שהוא מציע ואת הפלטפורמה בה אנו מפרסמים אל קהל היעד.
איזה סוגי מבצעים קיימים?
בדומה למבצעי קו קופות נדגיש ללקוח את הכדאיות להשלים רכישה באתר שלנו בצורה מהירה, נוחה ובטוחה. תוכלו להוציא אל הפועל כל רעיון שיווקי בעזרת מבצע מתאים- בין אם יהיה מבוסס כמות, מחיר, אחוזים, מתנות, התאמה ללקוח ועוד.
זכרו - המבצע הוא תמריץ שנועד להבליט בעייני קהל היעד את אטרקטיביות העסקה. ניתן להצטרף למגמות כמו בלאק פריידי או מבצעי סוף עונה וגם להמציא מבצעים חדשים במהלך השנה כדי לחזק תקופות חלשות או להבליט מוצרים מיוחדים לעסק.
פלטפורמת BSmart מתמחה בהקמת אתרי איקומרס, עם ממשק ניהול נוח וידידותי שמאפשר הקמת מגוון רחב של מבצעים בצורה קלה ומהירה, ביניהם:
מבצעים בדחיפה
הצעת מוצרים ומבצעים במעבר מעמוד העגלה לעמוד התשלום.
מוכח ככלי המגדיל את ערך ההזמנה בעשרות אחוזים.
סימולטור מבצעים משוכלל
כלי חדשני המאפשר למנהל האתר לבדוק ולחשב את תפקודם של מבצעים עתידיים.
בוחן אפשרות של כפל מבצעים ומחשב את רווחיות המבצע.
מבצע בכמות מוגבלת
הגדרת מבצע לפי כמות יחידות המשתתפות במבצע.
למשל: "10% הנחה עד 1,000 יחידות".
קופון כללי קבוע
מושלם לחגים או ימים מיוחדים.
למשל: "20% הנחה לכבוד חג פורים בהזנת קופון purim20".
קופון אישי חד פעמי
קופון הניתן למימוש פעם אחת בלבד ללקוחות מיוחדים או למתן הטבה שאתם רוצים לבחור בקפידה.
קופון לרכישה חוזרת
רוצים לעודד את הלקוחות שלכם לשוב ולרכוש אצלכם שוב?
שלחו להם הטבה לאחר ביצוע רכישה ועודדו אותם לשוב לרכישה חוזרת.
מבצע אחוז הנחה
הגדרת אחוז הנחה קבוע שירד אוטומטית ביציאה לתשלום.
למשל: "10% הנחה על כל הקולקצייה החדשה".
מבצע מותאם לקוח
הגדרת הטבה ייחודית לקבוצות לקוחות שונות.
למשל: 10% הנחה ללקוחות B2C ו-20% הנחה ללקוחות B2B.
מבצע קנה - קבל
הגדרת תנאי משתנה לקניה וקבלה.
למשל: "קנה שני מוצרים וקבל את השלישי במתנה".
קופון לאחר הרשמה
כל גולש חדש שנרשם לאתר יוכל לקבל קופון עם הטבה לבחירתכם.
מושלם להגדלת המעורבות וחיזוק קשרי לקוחות.
ייחודיות המבצעים במערכת BSmart
▪️ ריבוי סוגי מבצעים
▪️ בניית מבצעים שונים לקהלי יעד שונים
▪️ תמיכה בכפל מבצעים, חסימת האפשרות או גם וגם - לפי בחירת בעל העסק
▪️ סנכרון מלא עם מערכת הקופונים
▪️ דגש על חוויית הרכישה - התאמה מלאה בין הלקוח לבין המחיר שמוצג לו. גם כאשר לאותו מוצר יש מספר מחירים ומבצעים, אנחנו נדאג לכך שכל לקוח יראה את המחיר והמבצע המיועד עבורו ולא ייחשף כלל לעצם קיומם של אחרים, כדי להבטיח חווית רכישה מושלמת
▪️ אפשרויות מתקדמות למבצעים "נדחפים" - כאשר גולש מוסיף לעגלה מוצר שכלול במבצע הוא יקבל חיווי אודות ההטבה שמגיעה לו
▪️ התראות שונות בהתאם למבצעים השונים
▪️ מונה להדגשת תאריך חשוב- ספירה לאחור לפני תחילת מבצע או ספירה לסיומו
חשבנו על רעיון שיווקי – תכננו ביצוע – הקמנו מבצע
מערכת BSmart תסייע לכם להחיל כל רעיון שיווקי באתר לגמרי בעצמכם. אתם אלו שמכירים את השוק שלכם הכי טוב ולכן אנחנו רוצים לתת לכם את ארגז הכלים שיאפשר לכם להשתמש בידע שלכם בחוכמה. חשבתם על רעיון חדשני? מצאתם חוזקה ייחודית שלכם שאין למתחרים? תכננו מבצע מתאים שיבליט אותם והקימו מבצע מנצח. הצוות שלנו ינחה וילווה אתכם, ואחרי פעם אחת שתעשו זאת, מניסיון, כבר לא תוכלו להפסיק.