יותר מ-90% מהחיפושים באינטרנט מתרחשים במנוע החיפוש Google (כך עפ"י פורבס). ככל שאתר מדורג גבוה יותר בתוצאות החיפוש, כך עולה הסיכוי שגולשים, או לקוחות פוטנציאליים, יבקרו בו.
בכל פעם שגולש מחפש ביטוי מסוים במנוע החיפוש, הוא צפוי להיתקל בשני סוגים של תוצאות: תוצאות ממומנות ותוצאות אורגניות. התוצאות הממומנות מסומנות לצד המילה ממומן/מודעה, ואילו התוצאות האורגניות מדורגות לפי הסדר שקובע מנוע החיפוש, בהתאם לעד כמה מנוע החיפוש מוצא את העמוד כרלוונטי עבור הגולש.
קידום אורגני SEO - הסבר
ראשי התיבות Search Engine Optimization מבטאות את כלל הפעולות הנדרשות לסריקת דפי האתר ואינדוקס הדפים ע"י מנועי החיפוש השונים באופן המיטבי לצורך הקידום האורגני. השאיפה היא שהאתר, כזרוע השיווקית של בית העסק/הארגון, יהיה מדורג במיקומים גבוהים בתוצאות החיפוש כדי להשיג חשיפה גדולה יותר ותנועה רבה יותר לאתר. עובדה ידועה היא שאתרים המוצגים בתוצאות הראשונות במנוע החיפוש זוכים לביקורים רבים יותר מאתרים המוצגים במקומות נמוכים, ואתרים בדף התוצאות הראשון מועדפים על ידי גולשים באופן משמעותי (מעטים בודדים ממשיכים לעמוד השני). כל בעל אתר מעוניין להופיע ראשון או לפחות במקומות הראשונים בתוצאות החיפוש של ביטוי החיפוש הקשורים לעסק שלו.
בתהליך קידום האתרים ביטויי החיפוש נחלקים לביטויים גנריים וביטויים עם זנב הארוך (long tail):
- ביטויי חיפוש כלליים (גנריים) הם ביטויים מבוקשים מאוד על פי רוב, דוגמאות לביטויים כלליים: חופשה, גנרטור, תרמילים.
- ביטויים של הזנב הארוך הם ביטויים ספציפיים הכוללים מספר מילים ומתארים בצורה מדויקת יותר את הנושא המבוקש, לדוגמא: חופשה משפחתית באגם גרדה, גנרטורים ימיים תוצרת cummins, תרמיל גב אוורסט אדום.
יתרונות קידום אתרים אורגני
- אין צורך בתשלום עבור הופעת האתר במקומות הראשונים של תוצאות החיפוש
- השפעת הקידום האורגני ארוכת טווח ועם תנודתיות מועטה יחסית
- תוצאות חיפוש אורגניות נתפסות כאמינות יותר בעיני רוב הגולשים
איך עושים קידום אורגני לחנות אינטרנטית?
תהליך הקידום האורגני הוא תהליך מחזורי שניתן ורצוי תמיד לעבוד בו ולשפר אותו. זאת מכמה סיבות: ראשית, אנחנו לא עובדים לבד. כפי שאנחנו מקדמים כך גם המתחרים שלנו מקדמים ואם נפסיק ביום אחד- הם עלולים לעקוף אותנו. שנית, גוגל מבצעים עדכונים לאלגוריתם שלהם על מנת לשפר אותו ואם לא נעקוב אחר אותם עדכונים אנו עלולים למצוא את עצמנו הולכים אחורה בדירוג האתר. שלישית, הביטויים שאנו מקדמים משתנים, מגמות חדשות צצות ואחרות מאטות, שפת הגולשים משתנה ומוצרים חדשים מצטרפים לשוק. כל אלו ועוד גורמים לכך שהאטה או עצירת תהליכי הקידום עלולים לפגוע בכמות הגולשים שיכולים להיחשף אלינו במנועי החיפוש.
שלבי הקידום:
מחקר מילות מפתח
בחירת הביטויים בהם נתמקד הוא קריטי לריכוז משאבים ומדידת הצלחה. בשלב זה עלינו להיכנס לראש של הלקוח הפוטנציאלי שלנו ולחשוב מה הוא יחפש, באילו מילים הוא ישתמש, כדי לחפש שירות או מוצר שאנו מציעים. נבדוק את כמות החיפושים של כל ביטוי ונחפש רעיונות נוספים למילות המפתח.
מקצה שיפורים באתר
לאחר מחקר מילות המפתח, בחירת ביטויים, מחקר מתחרים והצפת הזדמנויות, נבצע מקצה שיפורים באתר על מנת לסמן לגוגל שעמוד מסוים באתר שלנו רלוונטי וחשוב לאינדוקס בגוגל. עלינו לשאול את עצמנו "מה אנחנו מחדשים?" וגם "למה שיאמינו לנו?" - שתי השאלות האלו יעזרו לנו לשמור על רלוונטיות, חדשנות והבעת סמכותיות - פרמטרים חשובים מאוד לגוגל.
בדיקת מיקומים
לפני ואחרי מקצה השיפורים נבחן את הדירוג של האתר שלנו בהקשר לכל ביטוי. כך נוכל לבחון האם הפעולות שביצענו סייעו או פגעו בדירוג, אילו פעולות כדאי לבצע בעמודים נוספים וכדומה.
מתי כדאי לקדם אתרים בצורה אורגנית?
קידום אורגני מומליץ תמיד. כדאי להפעיל קידום אתרים אורגני קודם כל עבור שם המותג/הארגון אח"כ עבור מוצרים או מאמרים רלוונטיים וכלה בביטויים כלליים שיכולים להביא גולשים בעלי עניין בתחום בו עוסק האתר. מרבית האתרים יפעילו שילוב של שתי השיטות בכפוף לתקציב.
מעורבות מנהל האתר בתהליך הקידום
מומלץ מאוד לבעל האתר / מנהל התוכן להיות מעורב בתהליך הקידום ולדרוש ממקדם האתר פירוט של השלבים בתהליך הקידום. מנהל האתר, שבידו המידע המקצועי וההיכרות המעמיקה עם השפה שבה מדברים הלקוחות שלו, לצד המקדם, שבידו הכלים לשיפור המיקום האורגני של האתר- הוא צימוד חזק ועוצמתי.
מנהל האתר והמקדם יפעלו יחד כדי להחליט מהם הביטויים החשובים ביותר לקידום האתר, מהי מידת התחרותיות והכדאיות של קידום אותם ביטויים ויצירת אסטרטגיה להגשמת המטרות. מנהל האתר יכול לקבל הנחיות ממקדם האתר לגבי הכנסת התוכן, שיפור במבנה האתר, בתמונות המועלות לאתר והיבטים נוספים. תפקיד המקדם הוא לכוון את עורך התוכן ולעיתים לבצע עריכה סופית של התוכן לטובת הקידום מבלי לפגוע ברלוונטיות, במקצועיות ובאיכות התוכן המקורי.
מתי כדאי להתחיל בקידום אורגני?
מומלץ לבצע תכנון של קידום האתר כבר בשלב הקמת האתר. ייעוץ מקצועי מתחיל בבחירת שם הדומיין, בתכנון דומיינים בהתאם לשפות או פרמטרים אחרים של האתר, בהצבת דרישות לבניית האתר, בפיקוח יישום הדרישות בבניית האתר, ביצירת הפניות 301 במידת הצורך בעת העלאת האתר, בפעילות השוטפת של האתר ובכל צורך נוסף ככל שיעלה.
מאפיינים מרכזיים בקידום אורגני
האלגוריתם של גוגל מתעדכן תכופות ומשפיע ישירות על דירוג האתרים. בחמשת השנים האחרונות בוצעו מעל 30 עדכונים לאלגוריתם של גוגל, כאשר כל אחד מהם מחזק, מדגיש או מוריד חשיבות לפרמטרים שנלקחים בחשבון במתן ציון גוגל לכל עמוד באינטרנט. מטרת העל של גוגל היא לשמור על התוצאות המוגשות בה רלוונטיות ככל הניתן, ועדכוני האלגוריתם מסייעים בהגשמת מטרה זו.
קידום אתר נשען על שני מאפיינים מרכזיים: הראשון הוא קוד האתר. קוד איכותי מנקודת מבט של מנוע החיפוש נותן העדפה על פני קוד לא איכותי. המאפיין השני הוא התוכן באתר. אתר בעל נושא בודד מובהק, בו שם הדומיין מכיל מילה או יותר הקשורים לנושא זה והאתר בנוי בצורה היררכית תקינה - מספק תשתית טובה להזנת התוכן שיוצג בכל עמוד ועמוד.
ככלל, ככל שהאתר קל יותר לניווט וידידותי לגולש כך הוא יחשב איכותי יותר. מלבד הממשק, יש להזין תוכן איכותי, מקורי ושימושי לאתר כדי לשפר את חווית הגלישה ולהעניק לגולש ערך מוסף.
שימו לב, תוכן מועתק, ריבוי קישורים בלולאות, מהירות טעינה נמוכה, חוסר בשדות מטא לקידום והפרת תנאי הנגישות עלולים לפגוע בקידום האורגני ולכן מומלץ להימנע מפעולות אלו.
בניגוד לאלו, יצירת מסלולי ניווט ברורים וקלים באתר, שימוש בתפריט ראשי אחיד וקבוע, ריכוז האתר תחת דומיין איכותי וותיק אחד ופעילות שוטפת על פי ההנחיות של מנועי החיפוש ישפרו משמעותית את הקידום האורגני.
בבואכם לבחירת פלטפורמה להקמת אתר אינטרנט, מומלץ לוודא שהוא מאפשר תמיכה בפרמטרים הבאים שכן אלו פרמטרים בעלי חשיבות עליונה לקידום אורגני מיטבי:
1. שם העמוד = Title
לכל עמוד יש שם. שם העמוד מוצג בראש החלונית בדפדפן:
וגם בתוצאות במנוע החיפוש:
בבניית חנות באינטרנט, מומלץ להגדיר את שם העמוד בצורה הבאה:
- בעמודי קטגוריה מומלץ להגדיר את המבנה הבא: "שם הקטגוריה | שם העסק -ביטוי מפתח עיקרי רלוונטי לדף". למשל "שמלות ערב | הסטודיו של דנה - שמלות ערב מעוצבות".
- בעמודי רשימת מוצרים מומלץ להגדיר את התבנית במבנה הבא: "שם רשימת מוצרים | שם העסק - ביטוי מפתח עיקרי רלוונטי לדף". למשל "שמלות ערב לחורף | הסטודיו של דנה - שמלות ערב מעוצבות".
- בעמודי מוצר מומלץ להגדיר את הטייטל כתבנית במבנה הבא: "שם המוצר | שם העסק - ביטוי מפתח עיקרי רלוונטי לדף". למשל "שמלת ערב דגם גליה | הסטודיו של דנה - שמלות ערב מעוצבות".
- בעמודי כתבה נשמור על תבנית במבנה "שם הכתבה | שם העסק", היות ולרוב שמות כתבה ארוכים יותר ולא נרצה לחרוג מכמות התווים המומלצת. חשוב לא לעבור את כמות התווים המומלצת כדי שהטייטל לא ייחתך וגם כדי שנדע שאנו מציגים לגולש את המידע החשוב ביותר.
הוראות טכניות בנוגע לטייטל בחנות באינטרנט:
- אורך מומלץ לטייטל: 40 עד 50 תווים.
- אם המוצר בחנות האינטרנטית שלכם שייך למותג בינלאומי בדקו נפחי חיפוש של שם המותג גם בעברית וגם באנגלית, השוו אותם ורשמו את המוביל. אם יש לכם מספיק תווים - רשמו את שניהם.
- הקפידו לא להשאיר את השם כללי כמו קטגורית "מוצרים נוספים" אלא שלבו את תחום העיסוק שלכם, למשל "מוצרי פרזול נוספים".
2. שדות מטא נוספים
בנוסף לשדה "טייטל", המכונה בשפה המקצועית Meta Title, ישנם שדות Meta נוספים שחשוב להכיר:
תיאור הדף (Meta description) - הטקסט שמוצג מתחת לטייטל בתוצאות של מנועי החיפוש ונועד לשמש כתקציר של העמוד אליו הוא משוייך. כדאי להכניס לכאן את ביטויי המפתח הרלוונטים והחשובים לקידום. במנועי החיפוש השונים זה יראה כך:
מילות מפתח (Meta keywords) - בעבר שדה זה נועד לסמן למנועי החיפוש ביטויים נוספים שיכולים להיות קשורים לעמוד מסוים, גם אם אינם רשומים בטייטל או בעמוד עצמו בצורה בולטת. לאחר שימוש שלילי, "קידום שחור" וניצול השדה שלא לצורך, היום רוב מנועי החיפוש לא נותנים משקל לתוכן שבשדה זה. יחד עם זאת מדובר בשדה רלוונטי שיכול לשמש אותנו עבור החיפוש הפנימי באתר. למשל, אם עמוד מסוים נקרא "אופני ילדים", נרצה שיגיעו אליו גם גולשים שמחפשים "אופניים לילדים". הצבת הערך השני בשדה מילות מפתח יוכל לעזור בנושא זה.
3. כתובת URL
לאחר הדומיין (כאן למשל זה bsmart.co.il) יגיע סימן לוכסן (/) ואחריו המזהה הייחודי של העמוד בדפדפן. מומלץ שהמזהה היחודי יכלול את נושא העמוד ויהיה דומה ככל הניתן לשם העמוד (הטייטל). באופן דיפולטיבי רוב המערכות לבניית אתרים מעניקות מזהה גנרי כמו "page_1234" אולם מומלץ לשנות אותו לכתובת URL ידידותית, כמו בעמוד זה למשל.
4. כותרות H1, H2, H3
תגיות H לסימון כותרות מיועדות להציג בקוד העמוד את ההיררכיה של התוכן המופיע בו. אם נשווה את זה למחקר אקדמי מפורט, סביר שנראה בתוכן העניינים כותרת ראשית (H1) עם נושא המחקר, מתחתיה כותרת משנית לראשי הפרקים (H2) ולאחר מכן בתוך כל פרק כותרות נוספות בדרגה נמוכה יותר (H3). הכותרות יוצרות מבנה של תוכן עניינים שמקבל ומשפר את הסריקה בעייני מנועי החיפוש. למשל, בעמוד זה, הכותרות בנויות באופן הבא:
תוכלו לבדוק האם באתר שלכם (או בכל אתר) קיימות תגיות H ולראות את הפירוט שלהן בקלות בעזרת תוספים לדפדפן כמו SEOquake או SEO META in 1 click.
5. תמונות בחנות באינטרנט
ההמלצה כאן היא קצרה - להעלות תמונות בפורמט חסכוני וקל משקל כגון פורמט WEBP. מדובר בפורמט מהיר וקל משקל שמשפר פלאים את מהירות הטעינה של העמוד - וכתוצאה מכך את הציון שלו במנועי החיפוש.
בנוסף, כדאי לשמור על אחידות (למשל בעמודי רשימת מוצרים או קטגוריה) ולהעלות תמונות עפ"י הגודל שנקבע להם בעת תכנון ובניית החנות האינטרנטית. לא בטוחים מה הגודל המתאים? באתרי BSmart ליחצו על הצלמית ושם תראו את הגודל שהוגדר בתבנית:
טיפ למקצוענים: שימוש בטקסט חי עדיף על פני שימוש בתמונות, במיוחד בתפריטים. בנוסף, היכולת לכתוב תיאור לכל תמונה (שדה הקרוי Alt) מסייע להנגשת האתר ולצרכי קידום.
6. לינקים פנימיים - Anchors
מנועי החיפוש השונים סורקים את האתרים בעזרת מפת אתר, סריקת "עכבישים" ובעזרת פעילות הגולשים. מה זה אומר:
- מפת אתר - קובץ המפרט את כל כתובות האתר אותן נרצה לחשוף בפני מנוע החיפוש. את הקובץ ניתן להגיש בכלי Google Search Console של גוגל.
- סריקת "עכבישים" - מנועי החיפוש עוברים על האתר ולוחצים על כל קליק שהם פוגשים בדרך. כך הם מבינים את המבנה ההיררכי של האתר ואת מערכת הקשרים הפנימית שלו.
- בעזרת פעילות גולשים - מנועי החיפוש נעזרים בדאטה שנאסף במסגרת הפעולות שהגולשים מבצעים באתר ומגלים ממנו קישורים ועמודים חדשים.
לכן, כאשר יש עמוד אותו תרצו לקדם, מומלץ להקים אליו לינקים מעמודים שונים באתר כדי לעזור למנועי החיפוש (וגם לגולשים) לגלות אותו מהר יותר ולהבין את החשיבות שלו. חשוב לעשות זאת בטוב טעם כדי לא לגרום לפעולה ההפוכה - פגיעה בעמוד החדש או באתר כולו. הדרך הנכונה לעשות זאת היא להסתכל על זה כמו עזרה בחנות פיזית - כשרוכש פוטנציאלי משוטט בחנות וסוקר מצעים למשל, סביר שהמוכר יציע לו מצעים נוספים מהקולקציה החדשה (מוצרים דומים) או לחילופין כריות או שמיכת פוך מפנקת (מוצרים משלימים) - אותו דבר נוכל לעשות בחנות הוירטואלית ובכך להציע גם לגולשים וגם למנועי החיפוש לקבל חוויה טובה יותר וכוללת יותר של המוצע באתר.
7. תוכן שנכתב ע"י אנשים, עבור אנשים
המטרה העליונה של מנועי החיפוש היא להיות כמה שיותר יעילים ורלוונטים עבור הגולשים. לכן, לגוגל ולמנועי החיפוש השונים ישנם אלגוריתמים שסורקים ומזהים חזרה רפטטיבית שעוברת את גבול הטעם הטוב של מילות מפתח בעמוד מסוים וגם תוכן שנוצר ע"י בוטים. תוכן איכותי וטבעי שנותן ערך לגולש מקבל ציון גבוה יותר בקידום אורגני ומוכיח את עצמו בכל פעם מחדש.
כמה תוכן צריך? כדי לענות על השאלה הזו נמליץ לכם לבצע שאילתה במנוע החיפוש עם הביטוי אותו תרצו לקדם ולבדוק את היקף התוכן (כמות המילים למעשה) שמופיעים בעמודים שמדורגים גבוה בתוצאות. בהתאם לכך תוכלו לדעת באיזה סדר גודל לכתוב. הטיפ הזה רלוונטי גם לכתבות וגם למוצרים.
בכל עמוד שעולה לאתר יש להקפיד לשלב את הביטויים אותם נרצה לקדם בתוך הטקסט שבעמוד. ההמלצה היבשה היא כ-5% אולם אנחנו מאמינים שכל מקרה לגופו. כדי "לקלוע" לחיפושים שונים של לקוחות שונים, מומלץ לגוון בביטויי המפתח שאנו משלבים מבחינת הטיות שונות וסגנונות שונים עם אותו רעיון, למשל ספסל גינה מעץ, ספסל עץ לגינה, עשה בעצמך ספסל לגינה, איך בונים ספסל מעץ לגינה וכו'.
8. הפניות אוטומטיות - 301
מטרתו של מנוע החיפוש google היא לספק לגולשים תוצאות חיפוש איכותיות. כאשר מוצגת לגולשים תוצאה אבל לחיצה על הקישור מובילה לדף שאינו קיים, המשמעות היא אכזבה לגולשים ותוצאת חיפוש לא איכותית מבחינת google .
בחנות באינטרנט, כמו גם חנות פיזית, הפעילות היא דינמית ומשתנה תכופות בעקבות מלאי, מבצעים, מועדים ועוד. מחיקת עמודים והוספת עמודים חדשים היא פעולה שבשגרה, אך חשוב לבצע אותה לפי ההנחיות.
אחת לתקופה מסוימת מנועי החיפוש מבקרים ברשימת התוצאות שהם אינדקסו בעבר ובודקים מה מצב אותם עמודים. כאשר הם נתקלים בעמוד שגיאה שאינו קיים (נקרא בשפה המקצועית עמוד 404) הדירוג של אותו עמוד יפגע היות ומנועי החיפוש לא ירצו לשלוח את הגולש לעמוד שחדל מלהתקיים.
כדי שגוגל והגולשים לא יגיעו לעמוד 404, נוכל להיעזר בכלי הפניות אוטומטיות (או בשפה המקצועית - הפניות 301). מדובר בכלי אוטומטי ש"מתעורר" בכל פעם שגולש מבקש להגיע לעמוד מסוים ומעביר אותו בלא משים לעמוד שאותו נגדיר. למשל: מוצר בשם "מוצר יפה מאוד" אזל מהמלאי ולא מתוכנן לחזור. את המזהה היחודי של כתובת ה-URL שלו, "מוצר_יפה_מאוד", נפנה בעזרת קוד 301 אל מוצר דומה או אל רשימת המוצרים אליה הוא השתייך: מ"מוצר_יפה_מאוד" אל "עמוד_אחר_דומה". כאשר הגולש ינסה להגיע אל "מוצר_יפה_מאוד" האתר יעביר אותו מיד אל "עמוד_אחר_דומה". כך, במקום להציג עמוד שגיאת 404 ולפגוע בחוויית המשתמש, נעניק לו גלישה נעימה ללא הפרעות.
על אף שההפניות מאוחסנות ומנוהלות בשרת, מערכת BSmart כוללת מנגנון ידידותי בממשק הניהול אשר מאפשר למנהל האתר ליצור הפניות ללא ידע תכנותי וללא צורך לגשת לשרת. הקמת הפניות בממשק הניהול של BSmart מאפשר:
- תפעול פשוט ונוח
- זמינות תמידית ומידית למנהל התוכן של האתר
- אבטחה גבוהה יותר על ידי מניעת גישה ישירה לשרת
- מניעת תקלות על ידי האפליקציה
טיפ למקצוענים: הצבת דף יעודי מעוצב המדווח לגולש על הגעה לעמוד 404 מצמצמת משמעותית את אחוזי הנטישה באתר. נסו להשתמש בעמוד 404 באופן שיהיה נעים לגולש לקרוא ויעזור לו להמשיך בניווט באתר.
9. תוצאות Rich Snippets או Structured data
מכירים את זה שאתם מחפשים שם של אדם בגוגל ומקבלים תוצאה מפורטת עם שנת הלידה שלו, השם המלא, נקודות ציון חשובות בקריירה ועוד? או למשל שאתם מחפשים שם של ספר ותקבלו מיד את שם הסופר, שנת ההוצאה, שם ההוצאה, מספר עמודים, ז'אנר ועוד?
מדובר בפיצ'ר הנקרא "תוצאות עשירות" וכשמו כן הוא - להעשיר את המידע המועבר למנועי החיפוש. בבניית חנות באינטרנט כל עמוד משמש למטרה מסוימת - למשל להציג קטלוג שלם, להציג מוצר ספציפי או לערוך סקירה על יצרן מסוים. לכן, לכל סוג עמוד צריכות להיות תוצאות עשירות שכתובות בו ואלו יעזרו למנוע החיפוש לקרוא את הקוד של האתר בצורה טובה יותר, לקרוא את התוכן שבו, לנתח אותו ולהנגיש אותו בסופו של דבר לגולש ישירות במנוע החיפוש, אפילו עוד לפני שהגיע לאתר.
כדי לבנות תוצאות עשירות בצורה טובה ומעמיקה יש צורך בהתערבות מתכנתים בקוד האתר אך החדשות הטובות הן שישנם מאות סוגים של תוצאות עשירות ועם מעט מחקר תוכלו למצוא את המתאים לכם בדיוק.
אחד השימושים הנפוצים בתוצאות עשירות הוא site links או עמודים חשובים באתר. במנועי החיפוש זה יראה כך:
ולעיתים גם כך:
10. אבטחת אתר
אם תרצו לדעת האם האתר שלכם מאובטח יש כמה בדיקות שתוכלו לעשות וקשת הבדיקות רחבה במיוחד. הבדיקה הראשונית והקלה ביותר היא לוודא שקיים אייקון של מנעול או לחילופין שכתובת הדומיין של האתר מתחילה ב-https . אתר שמתחיל ב-http לא נחשב מאובטח. הבדיקה ה"מעמיקה" ביותר צריכה להתבצע על ידי חברה המתמחה בבדיקות חדירה לאתרים (בדיקה בתשלום) שהתוצר שלה הוא קובץ זיהוי כשלי אבטחה באתר.
אתרים שכתובים בקוד פתוח (כמו וורדפרס למשל) חשופים במידה גבוהה יותר לפירצות אבטחה במיוחד מכל אחד מהתוספים שמותקנים בהם. אתרים הכתובים בקוד סגור (כמו האתרים שנבנו עם פלטפורמת BSmart) הינם מאובטחים ברמה גבוהה הרבה יותר וחוסמים אפשרות לפריצות מסוגים שונים.
בבניית חנות וירטואלית חשוב לזכור שאבטחת המידע והאתר הם קריטיים להצלחת העסק שלך. אתרים גדולים כקטנים נפלו על זה בעבר, בלטו בכותרות של פרשיות בנושא פרטי אשראי או פרטים מזהים של לקוחות שנגנבו ופעמים רבות לא הצליחו לחזור לעצמם לאחר הפגיעה התדמיתית העמוקה. נוסף על כך, מבחינת קידום אנו רואים שאתרים מאובטחים זוכים לדירוג גבוה יותר ולהתקדמות מהירה יותר במנועי החיפוש בהשוואה לאתרים שאינם מאובטחים או שמאובטחים ברמה נמוכה.
לצפייה במיקומי הלקוחות שלנו בקידום אורגני >>
רוצים לבנות איתנו חנות מנצחת באינטרנט?
השאירו פרטים בטופס המופיע מטה ונשמח לסייע