המטרה שהציב הלקוח: בניית פורטל b2b שיאפשר ללקוחות המשתלה לבצע הזמנות Online עם קשר הדוק לנושא המלאי והמחירים, כולל אוטומציה ברישום ההזמנות לחסכון בכ"א.
מערכת ה-ERP של המשתלה היא פריוריטי.
האתר מושך מהפריוריטי את כל המוצרים לרבות כל מאפייני הצמחים (עונה, השקיה, קצב צימוח וכד') , מלאי, מחיר פר לקוח היסטורית הזמנות, כרטסת הנה"ח.
אתגר מעניין היה כיצד להציג ללקוחות מוצרים בהתאם לעונה, על מנת שלא יזמינו מוצרים מחוץ לעונה ולא יחשבו ש'אזל מהמלאי' הוא מצב זמני. לשם כך התווסף בפריוריטי נתון "בעונה" עם אפשרויות כן/לא, נתון זה מועבר לאתר וברירת המחדל של המערכת היא להציג רק מוצרים בעונה. הלקוח יכול לבחור להציג את כל המוצרים.