חנות אינטרנטית איכותית היא כזו שמציגה לגולש מידע מקיף ומדויק על המוצר, כך שהוא יוכל להגיע למוצר אותו חיפש ולבצע רכישה באופן עצמאי . אחת הדרכים להעשיר את עמודי המוצר היא להוסיף להם מאפיינים / תכונות.
מה זה מאפייני מוצר / תכונות מוצר?
מאפייני המוצר הם קבוצת תכונות שמגדירות אותו, לפי משפחת תכונות קבועה. למשל, עבור מחשבים ניידים ניתן לקבוע משפחת מאפיינים עם תוכנות קבועות כמו גודל מסך, נפח זיכרון, סוג מעבד, משקל ומותג. בעמוד המוצר נרצה שכל המידע הזה יופיע בצורה מסודרת וברורה לגולשים על מנת שהם יוכלו לדעת בדיוק מה הם עומדים לרכוש. בנוסף, בעמוד רשימת המוצרים, מומלץ לאפשר סינון על פי אותם מאפיינים על מנת לעזור לגולש להגיע במהירות למוצר אותו הוא מחפש (כמו כל המחשבים הניידים ששייכים למותג DELL ועונים על ההגדרה של מסך בגודל 14").
איך מנהלים מאפייני מוצר?
יש לבצע את השלבים הבאים:
- להיכנס למערכת הניהול של BSmart
- בתפריט העליון לבחור "תכני אתר"
- בתוך תכני אתר, לבחור "מאפיינים"
- להקים משפחת מאפיינים בלחיצה על הסימן

- להזין את המאפיינים השונים במשפחה
- לייבא את תכונות המוצרים מה-ERP, מקובץ אקסל או דרך ממשק הניהול של האתר
איך מוסיפים מאפיינים לרשימת מוצרים ויוצרים סינון לפי מאפיינים?
יש לבצע את השלבים הבאים:
- לגלוש לעמוד מסוג רשימת מוצרים אליו תרצו להוסיף מאפיינים
- בחלק הימני של העמוד ללחוץ על עפרון העריכה

- לשייך את משפחת המאפיינים הרלוונטית לעמוד

- לשמור
- ללחוץ על עפרון העריכה במקטע בו יוצגו המאפיינים
- לבחור את המאפיינים הרצויים לתצוגה ולסדר אותם על פי הסדר הרצוי

- לשמור
בלחיצה על מאפיין מסויים, רשימת המוצרים תעבור סינון ויוצגו רק המוצרים ששייכים לאותו מאפיין. במקביל, יתווספו ל-URL פרמטרים אשר למעשה מבדילים את העמוד המסונן מהעמוד המקורי. בעזרת הוספת אותם פרמטרים תוכלו להגדיר את העמודים המסוננים כעמודי נחיתה לצורכי שיווק שונים.