9469
  • מסחר אלקטרוני
  • חנות עם SAP Business One
  • חנות באינטרנט עם פריוריטי
  • בניית חנות וירטואלית
  • קידום אתרים
    • דוגמאות לקידום
    • קידום אתרים
  • לקוחות
  1. דף בית
  2. קידום אתרים

קידום אתרים

דוגמאות לקידום
קידום אתרים

דוגמאות לקידום

קידום אתרים

אלו הם מגוון הפעולות הנדרשות במטרה לקדם את מיקומי דפיו של אתר אינטרנט במגוון ביטויים, בתוצאות החיפוש של מנועי החיפוש.
כאשר מדברים על קידום אתרים, מתכוונים לקידום דפי האתר בתוצאות החיפוש האורגניות המוצגות בעמוד תוצאות החיפוש ולא על הקישורים הממומנים שנהוג לכנותם קידום ממומן בעוד קידום אתרים ללא מימון מכונה גם קידום אתרים אורגני.


קידום אתרים אורגני

SEO - ראשי התיבות Search Engine Optimization מבטאות את כלל הפעולות הנדרשות להתאמת דפי האתר לסריקה ואינדוקס ע"י מנועי החיפוש השונים באופן המיטבי. האתר כפי הידוע מהווה זרוע שיווקית של בית העסק/ הארגון, ולכן כל בעל אתר מעוניין בחשיפה מקסימלית של דפי האתר בתוצאות החיפוש באינטרנט. עובדה ידועה היא שאתרים המוצגים בתוצאות הראשונות במנוע החיפוש זוכים לביקורים רבים יותר מאתרים המוצגים במקומות נמוכים, ואתרים בדף התוצאות הראשון מועדפים על ידי גולשים באופן משמעותי, לכן כל בעל אתר מעוניין להופיע ראשון או לפחות במקומות הראשונים בתוצאות החיפוש של ביטויים הקשורים לעסק שלו. בתהליך קידום האתרים ביטויי ומשפטי החיפוש נחלקים לביטויים גנריים וביטויים עם זנב הארוך (long tail):
- ביטויים גנריים הם ביטויים כלליים מאוד, דוגמאות לביטויים כלליים: חופשה, גנרטור, תרמילים.
- ביטויים של הזנב הארוך הם ביטויים ספציפיים הכוללים מספר מילים ומתארים בצורה מדויקת יותר את הנושא המבוקש, דוגמאות לביטויים של הזנב הארוך: חופשה משפחתית באגם גרדה, גנרטורים ימיים תוצרת cummins, תרמיל גב אוורסט אדום


קידום אתר מכירות


יתרונות קידום אתרים אורגני

- אין צורך בתשלום עבור ההופעת האתר במקומות הראשונים של תוצאות החיפוש
- השפעת הקידום האורגני ארוכת טוות ועם תנודתיות מועטה יחסית
- תוצאות חיפוש אורגניות נתפסות כאמינות יותר בעיני חלק מהגולשים


יתרונות קידום אתרים ממומן

- השפעה מיידית - מרגע העלאת קמפיין ממומן בנוי נכון, האתר יופיע בתוצאות החיפוש הראשונות
- שליטה במיקום של האתר בתוצאות החיפוש


מהי השיטה המומלצת קידום אתרים אורגני או קידום אתרים ממומן?

מתי כדאי לקדם אתרים ממומן?
- כאשר האתר עוסק בשיווק מכירה וקידום נושא עונתי או בעל תוקף קצר כגון טיסות, חופשות, אירועים, מבצעים קצרי תווך
- כאשר האתר חדש ומעוניינים ליצור חשיפה תנועת גולשים אליו, קידום אתרים ממומן הינו פתרון בעיית "הביצה והתרנגולת", כלומר אם יש תנועת גולשים רבה לאתר הוא מקודם על ידי גוגל כאתר שיש בו התעניינות גולשים, מאידך הגולשים לא יגיעו לאתר עד שזה לא יופיע במקומות גבוהים בתוצאות החיפוש.

מתי כדאי לקדם אתרים אורגני?
תמיד כדאי להפעיל קידום אתרים אורגני קודם כל עבור שם המותג/ הארגון אח"כ עבור מוצרים או מאמרים רלוונטיים וכלה בביטויים כלליים שיכולים להביא גולשים בעלי עניין בתחום בו עוסק האתר.
מרבית האתרים יפעילו שילוב של שתי השיטות בכפוף לתקציב.


לקדם את האתר לבד?

לקדם את האתר לבד?

כל אחד יכול לבצע פעולות לקידום האתר שלו ולכן נשאלת השאלה למה לשלם עבור קידום אתרים מקצועי באם ניתן לבצע זאת לבד? על מנת לענות על שאלה זו נעשה הקבלה לעולם הפיזי במספר דוגמאות:
- האם אני זקוק לנגר על מנת לבנות שולחן ומדפים או שאני יכול לבצע זאת בעצמי?
- האם אני זקוק לקבלן על מנת להוסיף חדר בבית?
- האם אני זקוק למתכנן גינה על מנת להקים גינה בחצר הבית?

על פניו התשובה לכל אחת מהשאלות היא שניתן כמובן לעשות עבודות אלו ללא איש מקצוע אולם יהיו לכך מספר השלכות:
- על מנת לבצע עבודה מסוימת יש לרכוש את הכלים המתאימים
- יש לצבור ניסיון על מנת להימנע מטעויות
- משך זמן הביצוע של איש מקצוע יהיה קצר בהרבה
- איש מקצוע ידע להצביע על בעיות במרחב העבודה שלו שעלולות לגרום לתקלות בביצוע משימתו
- רוב הסיכויים שבמספר העבודות הראשונות התוצאה של מי שאינו איש מקצוע לא תשווה לרמת העבודה של איש מקצוע


מה אם אני מעוניין כבעל אתר לדעת יותר ולהיות מעורב בקידום האתר?

מומלץ מאוד לבעל האתר / מנהל התוכן להיות מעורב בתהליך הקידום ולדרוש ממקדם האתר פירוט של שלבים בתהליך הקידום. על מנת לשמור על ההגינות יש לציין שמקדמי אתרים לרוב לא יספקו את כל הטריקים ולא יעבירו ניסיון נצבר של שנים ללקוח בדיוק כפי שכל בעל מלאכה אחר ינהג בתחומו אולם הסבר כללי והגיוני יכול להוות תשתית טובה למעקב על פעולות הקידום. בנוסף מנהל התוכן יכול לקבל הנחיות ממקדם האתר (ולרוב הוא אכן מקבל הנחיות כאלו) לגבי הכנסת התוכן, תפקיד המקדם הוא לכוונן את עורך התוכן ולעיתים לבצע עריכה סופית של התוכן לטובת הקידום ומבלי לפגוע ברלוונטיות ובאיכות התוכן המקורי. 


בעל אתר צפוי לקבל את היתרונות הבאים מהפעלת שירות קידום אתרים מקצועי:

- מינון נכון של קידום האתר אורגני לעומת קידום ממומן שלו
- קידום יעיל שמקטין את הוצאות הקידום הממומן
- תוצאה והשפעה מהירה
- הכוונה לגבי הכנסת תוכן חדש בעתיד


מתי כדאי להזמין קידום אתרים מקצועי?

מתי כדאי להזמין קידום אתרים מקצועי?


מומלץ לבצע תכנון של קידום האתר כבר בשלב תכנון והקמת האתר, ייעוץ מקצועי מתחיל בבחירת שם הדומיין, בתכנון דומיינים בהתאם לשפות או פרמטרים אחרים של האתר, בהצבת דרישות לבניית האתר, בפיקוח יישום דרישות מבניית האתר, ביצירת הפניות 301 במידת הצורך בעת העלאת האתר, בהקמת והפעלת קמפיינים ממומנים לאחר העלאת האתר.

חשיבות התוכן בקידום אתרים 

קידום אתר נשען על שני מאפיינים מרכזיים:
- קוד האתר - קוד איכותי מנקודת מבט של מנוע החיפוש נותן העדפה על פני קוד לא איכותי
- תוכן האתר

מהו תוכן איכותי?

קל יותר לסקור תוכן שאינו איכותי להלן מספר נקודות המצביעות על תוכן שאינו איכותי:
- תוכן מועתק - נחשב כבעייתי במיוחד על ידי google. תוכן איכותי לאתר הנו תוכן מקורי.
- קישורים בלולאות בתוך האתר, מצב בו דף אחד מוביל לשני והדף השני מחזיר לדף הראשון
- אתר הבנוי בטכנולוגיית פלאש - מנועי החיפוש אינם יכולים לדעת מהו התוכן במקרה זה
- אתר הכולל כיתוב בצבע הרקע או בצבע קרוב לצבע הרקע, מבחינת מנוע החיפוש google מדובר בניסיון התחזות וכתיבת תוכן שיראה למנוע החיפוש מבלי שיהיה גלוי לעיני הגולשים
- חוסר בשדות מטא (meta tags) כותרות, מילות מפתח, תיאור דף


מה נחשב לאתר בעל תוכן איכותי?

- אתר בעל נושא אחיד מובהק (טיולים, מכירות חשמל, בגדים וכד')
- אתר בו שם הדומיין מכיל מילה או יותר הקשורים לתוכן האתר
- תוכן הבנוי בצורה היררכית תקינה הן בהיבט היררכיות סידור התוכן (סדר ההקלקות שהגולש נדרש להן) והן מבחינת סידור הכותרות בדף H1, H2, H3 וכד'.
ככלל - ככל שהאתר קל יותר לניווט ולקריאה על ידי בן אנוש כך הוא יחשב איכותי יותר


כלים לקידום אתרים

קיימים מספר כלים ופונקציות לקידום אתר והיכולת להפעילם הינה למעשה חובה בכל אתר.
- יצירת מסלולי ניווט ברורים וקלים באתר, שימוש בתפריט ראשי אחיד ולא משתנה
- שימוש בטקסט חי עדיף על פני שימוש בתמונות, במיוחד בתפריטים
- שליטה בשדה מטא בשם כותרת (meta tag:Title) בכל דף ודף באתר
- שליטה בשדה מטא בשם תיאור (meta tag:Descrition) בכל דף ודף באתר
- שליטה בשדה מטא בשם מילות מפתח (meta tag:Keywords) בכל דף ודף באתר
- יכולת לכתוב תיאור לכל תמונה (שדה הקרוי Alt) , שדה זה משמש גם לטובת הנגשת האתר
- כתיבת כותרת ראשית אחת בכל דף בתגית בשם H1 (בדומה לכותרות בוורד הקרויות Heading 1)
- כתיבת כותרות משנה בתגיות בשם H2, H3, H4 כל אחת ברמה היררכית נמוכה יותר בהתאמה
- שימוש בכתובות אתר ידידותיות (Friendly URL) רצוי בשפת התוכן של האתר
- הצבת דף יעודי מעוצב המדווח לגולש על מקרה של הגעה לכתובת של דף שאינו קיים- דף Error 404
- רצוי לרכז את כל האתר תחת דומיין אחד ולא לפצל למספר דומיינים
- שימוש בכתובת דומיין כאשר שם הדומיין כולל ביטוי משמעותי לתוכן האתר, למשל המילה Travel עבור אתר טיולים
- שימוש בדומיין בעל ותק יעניק יתרון על פני מתחרים בעלי דומיין חדש


קידום אתר מכירות באינטרנט

הפניות Redirect 301

- מטרתו של מנוע החיפוש google לספק לגולשים תוצאות חיפוש איכותיות.
- כאשר מוצגת לגולשים תוצאה אבל לחיצה על הקישור מובילה לדף שאינו קיים המשמעות היא אכזבה לגולשים ותוצאת חיפוש לא איכותית מבחינת google .
- מנוע החיפוש מספק לבעלי האתרים מנגנון עדכון המאפשר לדווח למנוע החיפוש כאשר דף מסוים הופך לא זמין לגולשים, יתרה על כן מנגנון זה מאפשר לדווח על דף חלופי במקום הדף שאינו זמין. מנגנון זה נקרא Redirect 301 (או בתרגום חופשי הפניות 301).
הדיווח על הפנית 301 מתקבל מהשרת, קיימות מגוון שיטות לשליטה במנגנון זה החל מהפעלת כלים מתקדמים בשרת עצמו, בניית קובץ בפורמט מסוים נדרש והצבתו בשרת או כמו במקרה של מערכת BSmart מנגנון לתפעול פשוט בעזרת מסכים יעודיים בתוכנה עצמה אשר אינם דורשים ידע תכנותי או גישה לשרת.

לעבודה עם כלי ניהול אפליקטיביים ליצירת הפניות 301 מספר יתרונות:

- תפעול פשוט ונוח
- זמינות תמידית ומידית למנהל התוכן של האתר
- אבטחה גבוהה יותר על ידי מניעת גישה ישירה לשרת
- מניעת תקלות על ידי האפליקציה 

מתי צריך לבצע הפניות 301?

קיימים מצבים שונים בהם מנהל התוכן של האתר נדרש להפעיל הפניות 301:
- כאשר מקימים אתר חדש במקום אתר ישן חשוב לשמר את המיקומים בתוצאות החיפוש על מנת לא להתחיל את עבודת הקידום מהתחלה
- כאשר מנהל התוכן מחליט להחליף כתובת דף 
- כאשר האתר זונח מוצרים או תחומים מסוימים כדאי לנצל את המיקום שנצבר בתוצאות החיפוש ולהפנות לדפים חלופיים
- כאשר האתר מכיל תוכן עונתי 

  • מאמרים
  • בניית אתרים
  • חנות באינטרנט
  • חנויות אינטרנטיות BSmart
  • קידום אתרים
  • אתר מקושר לפריוריטי
  • מסחר אלקטרוני
  • צור קשר
 054-5290900
  • מיקרוליין מערכות מחשבים ותוכנה בע"מ
  • תמיכה מלאה בדפדפן כרום*
  • מותאם לעיוורי צבעים
  • מותאם לכבדי ראייה
  • תצוגה רגילה
  • תפריט קיצורי מקלדתAlt + 0
  • הפסק תנועתיות באתר
  • הסרת הדגשת קישורים וכפתורים
  • להגדלת פונטים לחץ על מקשים
  • Ctrl + להגדלה
  • Ctrl - להקטנה
  • Ctrl 0 לאיפוס
  • הפעל הפסק ניווט מקלדת
  • אפס לברירת מחדל
  • הצהרת נגישות
קיצורי מקלדת
  • כיבוי\הדלקה תפריט זהAlt + 0
  • דלג לתפריט הראשי Alt + 1
  • דלג לאזור תוכן מרכזי Alt + 2
  • חיפוש Alt + 4
  • צור קשר Alt + 7
  • דלג לדף הבית Alt + h
  • דלג לתפריט הנגישות Alt + m

*בדפדפן פיירפוקס יש להשתמש ב Alt + Shift והמספר

למעבר בין אלמנטים בדף לחץ על מקש ה - Tab, על מנת לחזור אחורה בין אלמנטים לחץ על מקשים - Shift + Tab

  • דלג לתפריט הראשי
  • דלג לאיזור המרכזי
  • דלג לתפריט הנגישות
  • בואו נפגש לקפה
     חנות למסחר באינטרנט
     אתר תדמיתי לעסק
    היי, מעוניינים באתר כזה?

    ניתן ליצור עימנו קשר בערוצים הבאים:

    054-5290900 | אנו זמינים גם ב-

    או בטופס צור קשר