מעל שנה התלבט הלקוח האם להקים אתר קטלוגי או אתר מסחר אלקטרוני. אנחנו האמנו שאתר מכירות זו האופציה העדיפה ללקוח, לקח זמן ובסוף שכנענו. הלקוח הופתע כשהחנות המקוונת הצליחה למכור בחודש הראשון בהיקף שהוא לא חשב שיגיע אליו גם אחרי שנה. כשפרצה הקורונה וסגרו את החנויות לקבלת קהל, היקף המכירות בחנות המקוונת גדל פי 16 !!! "לא יודע מה הייתי עושה אם לא היתה לנו חנות באינטרנט".
מגוון כלים שיווקיים המטפלים בקהלי מטרה שונים מספקים את המענה הנדרש לאתר מסחר אלקטרוני מודרני.