מחפשים חנות וירטואלית חכמה ומאובטחת? יש לנו את הפתרון המושלם בשבילכם - BSmart - מערכת להקמת חנויות באינטרנט. אנו מציעים את החנות הוירטואלית ברמה הגבוהה ביותר בשוק מכל בחינה: ממשקי עומק למערכות חיצוניות, חווית משתמש ועיצוב חדשני, אבטחה, נגישות ועוד.
חנות באינטרנט או חנות וירטואלית - למה מתכוונים?
החנות הוירטואלית הנה אוסף של דפי HTML מעוצבים המאוגדים תחת שם מתחם אחד (דומיין) וביחד עם פקודות JAVA SCRIPT המממשות את הפונקציונליות מהווים את חנות המכירות באינטרנט. החנות האינטרנטית איננה חנות פיזית ואינה מחייבת קיומה של חנות פיזית. פעילות המכירות והמסחר ברשת האינטרנט דרך חנות וירטואלית מוגדרת כפעילות מסחר אלקטרוני או באנגלית E-Commerce (איקומרס).
בחנות האינטרנט הוירטואלית מוצגים המוצרים המיועדים למכירה עם המחיר אותו דורש המוכר. רכישת המוצרים אפשרית באמצעות אפשרויות סליקה רבות, כמו כרטיסי אשראי, PayPal, ביט, Apple Pay ו-Google Pay. כשבעלי האתר נותנים את האפשרות לשלם במגוון דרכים הם בעצם מסייעים לנוחות השימוש של הגולש ובכך יכולים לשפר פלאים את יחס ההמרה באתר (היחס שבין כמות הגולשים לכמות הרוכשים).
איפה כדאי לפתוח חנות אינטרנטית?
פלטפורמת BSmart היא הפלטפורמה המתקדמת ביותר לבנייה וניהול אתרי מסחר אלקטרוני. למערכת BSmart מספר מודולים יחודיים כמו מודול מבצעים, קופונים, עגלות נטושות, מועדוני לקוחות ואוטומציות נוספות, אשר מאפשרים למנהלי האתר להגשים את המטרות העסקיות שלהם בצורה מיטבית. לרשימת היכולות המלאה >>
למי מיועדת החנות הוירטואלית?
לפני שמתחילים לבנות חנות באינטרנט צריך לחשוב למי אנחנו רוצים למכור. החלטה על קהל יעד מוגדר חשובה מאין כמוה, שכן מכירה לסיטונאים (B2B) שונה ממכירה קמעונאית (B2C).
סיטונאים עובדים לפי קו אשראי שניתן ע"י בעל העסק, במכירה קמעונאית (הקהל הרחב) סולקים כרטיסי אשראי באתר אונליין (מקוון). במכירה סיטונאית מוכרים משטחים ו/או ארגזים וכו' בעוד במכירה קמעונאית מוכרים את המוצר הבודד.
בחנות וירטואלית למכירה בסיטונאות נהוג להציג את המחיר ללא מע"מ בעוד במכירה קמעונאית חובה על פי חוק להציג באתר את המחיר הכולל ובכלל זה גם את המע"מ. מבצעי הנחות במכירה סיטונאית יחולו על המחיר ללא מע"מ בעוד במכירה קמעונאית המבצע יחול על המחיר הכולל המע"מ.
התשובה על השאלה "לאיזה קהל מיועדת החנות באינטרנט?" חשובה מאין כמוה ותסייע לנו רבות בתכנון מבנה האתר, השפה בה הוא כתוב, עיצוב האתר, התאמת חווית המשתמש לצורכי הגולש ועוד. יש הטוענים שזוהי הסוגייה החשובה ביותר בהקמת חנות וירטואלית, ואנו תומכים בדעה שאכן מדובר בסוגייה עיקרית, אך הוצאתה לפועל בהצלחה תלויה בשלל התכונות והמהלכים שהחנות הוירטואלית מאפשרת.
חנות וירטואלית עם ממשק מלא למערכת ERP
החנות הוירטואלית שמציעה מערכת BSmart מיועדת ללקוחות B2B ו-B2C עם או בלי חיבוריות למערכות ERP דוגמת: SAP Business One, חשבשבת, גזית-ווריפון, פריוריטי ועוד.
החנות הוירטואלית באינטרנט נבנית מתוך מחשבה על התאמה רספונסיבית לסביבות עבודה מגוונות כמו מחשבים שולחניים, טאבלטים ומכשירי סמארטפון, כל זאת כדי להשיג חווית גלישה מהנה ויעילה לגולשים וכתוצאה מכך למכירה.
אנו ב-BSmart מבית מיקרוליין גאים להיות מפתחים מורשים של מערכות ה-ERP המתקדמות ביותר, ביניהן:
מאפיינים מרכזיים בחנות אינטרנטית
קטלוג מוצרים
קטלוג המוצרים בחנויות אינטרנטיות כולל את רשימת המוצרים ומידע מפורט אודות כל מוצר ומוצר ובכלל זה מק"ט (מספר קטלוגי), תיאור מקוצר של המוצר, תיאור מפורט של המוצר, שם היצרן, מחיר, מחיר מבצע (אם קיים), מוצרים קשורים ו/או מוצרים משלימים למוצר זה, מאפיינים ועוד רובריקות ייחודיות לכל אתר E-Commerce.
קטלוג המוצרים בחנות וירטואלית מוצג בצורה היררכית על פי קטגוריות, כאשר כל קטגוריה יכולה להתפצל לתת-קטגוריות עד לרשימת המוצרים, המובילה לעמוד וירטואלי של מוצר הבודד.
מנגנון Up Selling
לרוב כאשר הגולש מתעניין בחנות וירטואלית במוצר מסוים, המערכת מאפשרת להציע שדרוגים ותוספות של מוצרים נלווים בהתאם למוצר שנבחר על ידי הגולש. המנגנון מוכר בחנויות אינטרנטיות שונות אשר מציגות בעמוד המוצר שורת מוצרים תחת הכותרת "מוצרים משלימים" ולמנהל האתר צריכה להיות שליטה מלאה על המוצרים שמוצגים שם. כך למשל, באתר שמוכר ריהוט לחדרי שינה, בעמוד מוצר של מיטה מסוימת נרצה לראות מצעים המתאימים בגודל, כרית, שמיכה וכו'.
מנגנון Cross Selling
מנגנון ייחודי זה מאפשר להציג מוצרים בהם חשובה ההתאמה הטכנית למוצר הראשי. לדוגמא: אם מדובר במצלמה, הרי שאביזרים משלימים כגון עדשה חייבים מבחינת מאפיינים טכניים להתאים לדגם המצלמה הספיציפית. מנגנון ההתאמה נשען על יכולות המערכת בה נבנה האתר, כך שהוספת און-ליין של עדשה חדשה עם תכונה מסוימת גורמת לעדשה להיות מוצגת כמוצר Cross Selling במספר רב של מצלמות תואמות, ללא צורך לעבור ולעדכן כל פריט בנפרד (במידה ויכולת זו נדרשת בחנות הוירטואלית, יש לבקשה במפורש מנציג המכירות).
מערכת להקמה וניהול של מבצעים וקופונים בחנות הוירטואלית באינטרנט
מחולל המבצעים והקופונים מאפשר לייצר מבצעים וקופונים באינטרנט ולתזמן את העלאתם, הורדתם ואת תוקפם. המבצעים יכולים להיות באחוז הנחה, סכום הנחה, מותנים בקנייה מעל סכום מסוים ושלל אפשרויות נוספות. באתר הבנוי במערכת BSmart תוכלו ליצור מבצעים שונים עבור קבוצות שונות של לקוחות כך שכל לקוח, פרטי או עסקי, יראה את המוצר עם מחיר המבצע הרלוונטי אליו.
למידע נוסף אודות מבצעים וקופונים - לחצו כאן
מנגנון לתמחור משלוחים
תמחור המשלוחים מחושב בזמן אמת באתר. במערכת קיימות מספר שיטות חישוב:
- החישוב יכול להתבסס על סכום המוצרים בעגלת הקניות
- החישוב יכול להתבסס על מחיר המשלוח של כל מוצר בעגלת הקניות תוך ביצוע אופטימיזציה להוזלת מחיר המשלוח. בשיטה זו ניתן להגדיר כל מוצר כמוצר הדורש אריזה ומשלוח נפרדים (יקרא חבילה) או כמוצר שניתן לצרף לחבילה קיימת (יקרא חבילה מצורפת), מערכת התמחור יודעת לחשב כמה חבילות נדרשות על פי המוצרים בעגלה ועל סמך סיווגם כחבילות או כחבילות מצורפות מחשבת את מחיר המשלוח. שיטה זו משאירה את המחיר תחרותי מבלי לפגוע ברווחיות העסקה.
מנגנון SEO
מנגנון מובנה לקידום אורגני עצמי של האתר במנועי החיפוש. המנגנון מאפשר שלל אפשרויות כמו יצירת כתובות URL ידידותיות, הקמת הפניות 301, הוספת ALT לתמונות, הגדרת תגיות מטא בקלות ברמת תבנית וגם ברמת העמוד הספציפי. בנוסף, בקוד משולבים תכונות STRUCTURE DATA שמאפשרות לגוגל לקרוא ולסווג את העמוד בקלות ובמהירות. תכונות אלו הוכחו כגורם חזק ומשמעותי בהצלחת קידום האתר תוך זמן קצר בצורה משמעותית בהשוואה למתחרים.
למידע נוסף בנושא קידום אורגני SEO - לחצו כאן
מנגנון חיפוש פנימי באתר
מנגנוני החיפוש בחנות וירטואלית כוללים: חיפוש משלים, חיפוש טקסטואלי, חיפוש וסינון על פי מאפיינים, חיפוש על פי קטגוריה, חיפוש לוגי ועוד. בנוסף, יש לנו ממשקים עם מערכות נוספות אשר מציעות הרחבה של מנגנון החיפוש ובחיבור אליהן חווית המשתמש משתדרגת פי כמה וכמה.
מערכת הדוחות לניתוח חנות E-Commerce
מערכת הדו"חות הסטטיסטיים למעקב אחר הגולשים באתר מבוססת Google Analytics, מערכת הדוחות כוללת בנוסף ניתוח עסקאות ובכלל זה ניתוח כניסות לפי גולשים מזוהים. האתרים הבנויים בפלטפורמת BSmart מחוברים ל-Google Analytics 4 ויכולים להנות משידרוג הגרסא המשמעותי שגוגל הוציאו לשוק וממדידת אירועים בצורה מדויקת ומהימנה, שתעזור לכם ללמוד יותר על איך הלקוחות מתנהגים באתר העסקי שלכם. בנוסף לגוגל אנליטיקס 4, בתוך מערכת BSmart תוכלו למצוא היסטוריית הזמנות מלאה, לסנן אותן לפי תאריך, סטטוס, ערך כספי ועוד.
למידע נוסף אודות מע' הדו"חות - לחצו כאן
חנות וירטואלית רספונסיבית המותאמת למובייל
מובילי הטרנדים באינטרנט דוגמת גוגל מייחסים למובייל חשיבות גבוהה במיוחד ומדרגים גבוה יותר אתרים שנותנים מענה טוב למובייל. גוגל דוגלת היום במודל של mobile-first design. בעידן בו אנחנו חיים זמינותם של מכשירי הסמארטפון גבוהה, עובדה שמאפשרת לכל בעל מכשיר מובייל לייצר הזמנה, מכל מקום בכל שעה. לצד זאת אנו רואים עלייה באחוזי השימוש במובייל בכל שנה וזה מחייב התאמה מלאה של האתר לתצוגה לכל מכשיר ולכל רזולוציית מסך.
אם בעבר הגולשים היו מגיעים בעיקר מהדסקטופ, הרי שהיום מעל 75% מהם מגיעים דרך גלישה במובייל וגם מבצעים עסקאות משם. החנות הוירטואלית המוצעת על ידנו מותאמת לעבודה גם במכשירי סמארטפון ונבנית למתן מענה רספונסיבי בהתאם להתקן עליו היא מופעלת. אין צורך בניהול ועיצוב כפול- המידע והמוצרים המוצגים בדסקטופ מוצגים גם בסלולר והעיצוב משתנה באופן אוטומטי בהתאם לרזולוציית המסך.
יחד עם זאת ובשונה ממערכות רבות אחרות, מערכת הניהול BSmart מאפשרת לכם לשנות את גודל הפונטים, צבעוניות כפתורי הפעולה, רקעים ועוד באתר האיקומרס שלכם - גם במובייל וגם בדסקטופ.
פלטפורמת BSmart מתמחה בהקמת אתרי איקומרס בהתממשקות מלאה למערכות ה-ERP המובילות כמו SBO, פריוריטי, וריפון וחשבשבת.