9467
  • מסחר אלקטרוני
  • חנות עם SAP Business One
  • חנות באינטרנט עם פריוריטי
  • בניית חנות וירטואלית
  • קידום אתרים
    • דוגמאות לקידום
    • קידום אתרים
  • לקוחות
  1. דף בית
  2. תפריט ראשי
  3. בניית חנות וירטואלית

בניית חנות וירטואלית

בניית חנויות ואתרי תדמית באינטרנט

חברת מיקרוליין הינה החברה המובילה בישראל בתחום בניית אתרים נגישים למסחר אלקטרוני B2B  ו- B2C  עם חיבוריות למערכות ERP דוגמת: SAP Business One, חשבשבת, גזית-ווריפון, פריוריטי ועוד.
בניית חנות באינטרנט נעשיית מתוך מחשבה על התאמה רספונסיבית לסביבות עבודה מגוונות כמו מחשבים שולחניים, טאבלטים ומכשירי סמארטפון, כל זאת כדי להשיג חווית גלישה מהנה ויעילה לגולשים וכתוצאה מכך למכירה.


בניית חנויות ואתרי תדמית באינטרנט

אז כשאומרים חנות באינטרנט - למה מתכוונים?

חנות באינטרנט או כפי שנקראת על ידי אחדים מאיתנו "החנות הוירטואלית" איננה חנות פיזית ואינה מחייבת קיומה של חנות פיזית, חנות האינטרנט הנה אוסף של דפי HTML מעוצבים המאוגדים תחת שם מתחם אחד(דומיין) וביחד עם פקודות JAVA SCRIPT המממשות את הפונקציונליות מהווים את חנות המכירות באינטרנט.
פעילות המכירות והמסחר ברשת האינטרנט דרך חנות וירטואלית מוגדרת כפעילות מסחר אלקטרוני או באנגלית E-Commerce.
בחנות האינטרנט המקוונת מוצגים המוצרים המיועדים למכירה עם המחיר אותו דורש המוכר. רכישת המוצרים אפשרית באמצעות כרטיסי אשראי ו/או באמצעות  PayPal.


למי מיועדת החנות הוירטואלית?

לפני שמתחילים לבנות חנות באינטרנט צריך לחשוב למי אנחנו רוצים למכור באמצעותה. החלטה על קהל יעד מוגדר חשובה מאין כמוה, שכן מכירה לסיטונאים ( B2B ) שונה ממכירה קמעונאית ( B2C ).


- סיטונאים עובדים לפי קו אשראי שניתן ע"י בעל העסק, במכירה קמעונאית סולקים כרטיסי אשראי באתר און-ליין (און-ליין=מקוון).
- במכירה סיטונאית מוכרים משטחים ו/או ארגזים וכו' בעוד במכירה קמעונאית מוכרים את המוצר הבודד.
- בחנות וירטואלית למכירה בסיטונאות נהוג להציג את המחיר ללא מע"מ בעוד במכירה קמעונאית חובה על פי חוק להציג באתר את המחיר הכולל ובכלל זה גם את המע"מ.
- מבצעי הנחות במכירה סיטונאית יחולו על המחיר ללא מע"מ בעוד במכירה קמעונאית המבצע יחול על המחיר הכולל המע"מ.


הפונקציונליות בחנות וירטואלית בקליפת אגוז כוללת:

- ניהול וארגון קטלוג הפריטים באתר
- ניהול מוצרים ומאפייניהם און-ליין
- השוואת המוצרים בחנות הוירטואלית - על פי מאפייני המוצר הייחודיים
- ניהול לקוחות בצורה מקוונת
- ניהול מחירונים בחנות הוירטואלית
- ניהול הקצאות מלאי לפי מוצר
- ניהול ומעקב הזמנות המבוצעות און-ליין
- ניהול קופונים ומבצעים אינטרנטיים
- ניהול תמונות באתר עצמו
- ניהול תכנים וכתבות
- ניהול קידום האתר וה- SEO
- סליקה מקוונת מאובטחת של כרטיסי אשראי בתקן PCI DSS2


הפונקציונליות בחנות וירטואלית בקליפת אגוז

קטלוג המוצרים בחנות וירטואלית כולל את רשימת המוצרים ומידע מפורט אודות כל מוצר ומוצר ובכלל זה מק"ט (מספר קטלוגי), תיאור מקוצר של המוצר, תיאור מפורט של המוצר, שם היצרן, מחיר, מחיר מבצע (אם קיים), מוצרים קשורים ו/או מוצרים משלימים למוצר זה, מאפיינים ועוד רובריקות ייחודיות לכל אתר E-Commerce.
קטלוג המוצרים בחנות וירטואלית מוצג בצורה היררכית על פי קטגוריות, כאשר כל קטגוריה יכולה להתפצל לתת-קטגוריות עד לרשימת המוצרים, המובילה לעמוד וירטואלי של מוצר הבודד.

מנגנון Up Selling - לרוב כאשר הגולש מתעניין בחנות וירטואלית במוצר מסוים, המערכת מאפשרת להציע שדרוגים ותוספות של מוצרים נלווים בהתאם למוצר שנבחר על ידי הגולש.

מנגנון Cross Selling - מנגנון ייחודי זה מאפשר להציג מוצרים בהם חשובה ההתאמה הטכנית למוצר הראשי. לדוגמא: אם מדובר במצלמה, הרי שאביזרים משלימים כגון עדשה חייבים מבחינת מאפיינים טכניים להתאים לדגם המצלמה הספיציפית. מנגנון ההתאמה נשען על יכולות המערכת בה נבנה האתר, כך שהוספת און-ליין של עדשה חדשה עם תכונה מסוימת גורמת לעדשה להיות מוצגת כמוצר Cross Selling במספר רב של מצלמות תואמות, ללא צורך לעבור ולעדכן כל פריט בנפרד  (במידה ויכולת זו נדרשת בחנות הוירטואלית, יש לבקשה במפורש מנציג המכירות).

מערכת להקמה וניהול של מבצעים וקופונים באינטרנט - מחולל המבצעים והקופונים מאפשר לייצר מבצעים וקופונים באינטרנט ולתזמן את העלאתם, הורדתם ואת תוקפם. 

מנגנון לתמחור משלוחים - תמחור המשלוחים מחושב בזמן אמת באתר. במערכת קיימות מספר שיטות חישוב:
1. החישוב יכול להתבסס על סכום המוצרים בעגלת הקניות
2. החישוב יכול להתבסס על מחיר המשלוח של כל מוצר בעגלת הקניות תוך ביצוע אופטימיזציה להוזלת מחיר המשלוח. בשיטה זו ניתן להגדיר כל מוצר כמוצר הדורש אריזה ומשלוח נפרדים (יקרא חבילה) או כמוצר שניתן לצרף לחבילה קיימת (יקרא חבילה מצורפת), מערכת התמחור יודעת לחשב כמה חבילות נדרשות על פי המוצרים בעגלה ועל סמך סיווגם כחבילות או כחבילות מצורפות מחשבת את מחיר המשלוח. שיטה זו משאירה את המחיר תחרותי מבלי לפגוע ברווחיות העסקה .

מנגנון SEO - מנגנון מובנה לקידום אורגני עצמי של האתר במנועי החיפוש

מנגנוני החיפוש בחנות וירטואלית כוללים: חיפוש משלים, חיפוש טקסטואלי, חיפוש וסינון על פי מאפיינים, חיפוש על פי קטגוריה, חיפוש לוגי

מערכת הדוחות לניתוח חנות E-Commerce - מערכת הדוחות הסטטיסטיים למעקב אחר הגולשים באתר מבוססת Google Analytics, מערכת הדוחות כוללת בנוסף ניתוח עסקאות ובכלל זה ניתוח כניסות לפי גולשים מזוהים.


  • מאמרים
  • בניית אתרים
  • חנות באינטרנט
  • חנויות אינטרנטיות BSmart
  • קידום אתרים
  • אתר מקושר לפריוריטי
  • מסחר אלקטרוני
  • צור קשר
 054-5290900
  • מיקרוליין מערכות מחשבים ותוכנה בע"מ
  • תמיכה מלאה בדפדפן כרום*
  • מותאם לעיוורי צבעים
  • מותאם לכבדי ראייה
  • תצוגה רגילה
  • תפריט קיצורי מקלדתAlt + 0
  • הפסק תנועתיות באתר
  • הסרת הדגשת קישורים וכפתורים
  • להגדלת פונטים לחץ על מקשים
  • Ctrl + להגדלה
  • Ctrl - להקטנה
  • Ctrl 0 לאיפוס
  • הפעל הפסק ניווט מקלדת
  • אפס לברירת מחדל
  • הצהרת נגישות
קיצורי מקלדת
  • כיבוי\הדלקה תפריט זהAlt + 0
  • דלג לתפריט הראשי Alt + 1
  • דלג לאזור תוכן מרכזי Alt + 2
  • חיפוש Alt + 4
  • צור קשר Alt + 7
  • דלג לדף הבית Alt + h
  • דלג לתפריט הנגישות Alt + m

*בדפדפן פיירפוקס יש להשתמש ב Alt + Shift והמספר

למעבר בין אלמנטים בדף לחץ על מקש ה - Tab, על מנת לחזור אחורה בין אלמנטים לחץ על מקשים - Shift + Tab

  • דלג לתפריט הראשי
  • דלג לאיזור המרכזי
  • דלג לתפריט הנגישות
  • בואו נפגש לקפה
     חנות למסחר באינטרנט
     אתר תדמיתי לעסק
    היי, מעוניינים באתר כזה?

    ניתן ליצור עימנו קשר בערוצים הבאים:

    054-5290900 | אנו זמינים גם ב-

    או בטופס צור קשר