9460
  • מסחר אלקטרוני
  • חנות עם SAP Business One
  • חנות באינטרנט עם פריוריטי
  • בניית חנות וירטואלית
  • קידום אתרים
    • דוגמאות לקידום
    • קידום אתרים
  • לקוחות
  1. דף בית
  2. לקוחות
  3. בניית אתר מסחר אלקטרוני אנרג'ים

בניית אתר מסחר אלקטרוני אנרג'ים

מעל שנה התלבט הלקוח האם להקים אתר קטלוגי או אתר מסחר אלקטרוני. אנחנו האמנו שאתר מכירות זו האופציה העדיפה ללקוח, לקח זמן ובסוף שכנענו. הלקוח  הופתע כשהחנות המקוונת הצליחה למכור בחודש הראשון בהיקף שהוא לא חשב שיגיע אליו גם אחרי שנה. כשפרצה הקורונה וסגרו את החנויות לקבלת קהל, היקף המכירות בחנות המקוונת גדל פי 16 !!! "לא יודע מה הייתי עושה אם לא היתה לנו חנות באינטרנט".

מגוון כלים שיווקיים המטפלים בקהלי מטרה שונים מספקים את המענה הנדרש לאתר מסחר אלקטרוני מודרני.

דף הבית
קטלוגי או מכירתי? זו ההתלבטות הראשונה של בעלי עסקים רבים, במקרה זה הכריע הצד המכירתי והוכחי את עצמו כבחירה מוצלחת. הצפת המוצרים אותם מעוניין בעל האתר לקדם למכירה בדף הבית עושה את העבודה, מעת לעת מנהל האתר נדרש להחליף את המוצרים המקודמים בדף הבית כשאלו אוזלים מהמלאי. אל דאגה, בשתי הקלקות מנהל האתר יכול לבחור את המוצרים שיופיעו בדף הבית (הוא לא נדרש להקים אותם מחדש או לטעון תמונות או לעשות כפל פעולות באתר לשם כך)
רשימת מוצרים במובייל
חיווי "אזל מהמלאי" כבר בשלב הצגת רשימת המוצרים חוסך אכזבה מהלקוח. כלי הסינון מסייעים במציאת המוצר המתאים על פי פרמטרים
רשימת מוצרים
בדף רשימת המוצרים מופעל סינון חכם, לא רק מבחינת חווית הגולש אלא גם בהיבטי SEO. כאשר הגולש מפעיל סינון, משתנה כתובת ה URL של הדף, מתווספת כותרת H1 כך שנוצרים באופן אוטומטי דפים על פי פילוחים שמעניינים את הגולשים
דף מוצר במובייל
לא פעם אנחנו מפעילים סרטון וידאו "רק כדי לדעת במה מדובר", זה כמו אינסטינקט שאנחנו לא יכולים לעמוד בפיתוי. שימוש בסרטוני וידאו בדף מוצר גורם לגולשים להתעניין במוצר, מבחינת SEO מקבלים זמן שהייה ממושך בדף ובאתר וכמובן זה הופך את האתר למעניין יותר. ומה עם מוצרים שאין להם סרטון? לא קרה כלום, כאשר אין סרטון, אופציה זו פשוט לא מוצגת בגלריה.
דף מוצר מאגד
דף מוצר מאגד יכול להכיל מספר רב של מוצרים עם פרמטר אחד או שני פרמטרים והדף מסדר אותם בתצורת הצגה תקינה ללא צורך בהגדרה מיוחדת וללא צורך בתכנות. בדוגמה שבצילום המסך רואים דף מוצר מאגד עם פרמטר אחד (משקל). כאשר הגולש בוחר את המוצר ומוסיף אותו לעגלת הקניות, מתווסף המוצר עם המקט הנבחר
דף Login
כחלק מתהליך הרכישה, הלקוח מתבקש להזדהות באתר. בשלב ההזדהות הוא מתבקש להציב שם משתמש וסיסמה במידה והוא כבר נרשם בעבר לאתר , להירשם או להזדהות באמצעות חשבון הפייסבוק שלו, שיטה זו חוסכת לו את הצורך לזכור סיסמאות מרובות.
לפרויקט הקודם לפרויקט הבא
  • מאמרים
  • בניית אתרים
  • חנות באינטרנט
  • חנויות אינטרנטיות BSmart
  • קידום אתרים
  • אתר מקושר לפריוריטי
  • מסחר אלקטרוני
  • צור קשר
 054-5290900
  • מיקרוליין מערכות מחשבים ותוכנה בע"מ
  • תמיכה מלאה בדפדפן כרום*
  • מותאם לעיוורי צבעים
  • מותאם לכבדי ראייה
  • תצוגה רגילה
  • תפריט קיצורי מקלדתAlt + 0
  • הפסק תנועתיות באתר
  • הסרת הדגשת קישורים וכפתורים
  • להגדלת פונטים לחץ על מקשים
  • Ctrl + להגדלה
  • Ctrl - להקטנה
  • Ctrl 0 לאיפוס
  • הפעל הפסק ניווט מקלדת
  • אפס לברירת מחדל
  • הצהרת נגישות
קיצורי מקלדת
  • כיבוי\הדלקה תפריט זהAlt + 0
  • דלג לתפריט הראשי Alt + 1
  • דלג לאזור תוכן מרכזי Alt + 2
  • חיפוש Alt + 4
  • צור קשר Alt + 7
  • דלג לדף הבית Alt + h
  • דלג לתפריט הנגישות Alt + m

*בדפדפן פיירפוקס יש להשתמש ב Alt + Shift והמספר

למעבר בין אלמנטים בדף לחץ על מקש ה - Tab, על מנת לחזור אחורה בין אלמנטים לחץ על מקשים - Shift + Tab

  • דלג לתפריט הראשי
  • דלג לאיזור המרכזי
  • דלג לתפריט הנגישות
  • בואו נפגש לקפה
     חנות למסחר באינטרנט
     אתר תדמיתי לעסק
    היי, מעוניינים באתר כזה?

    ניתן ליצור עימנו קשר בערוצים הבאים:

    054-5290900 | אנו זמינים גם ב-

    או בטופס צור קשר